Levering

Vi gjør alt vi kan for å få varen/varene levert til deg som kunde så raskt det lar seg gjøre. Normalt sett vil en vare som bestilles i vår nettbutikk leveres til deg / nærmeste postkontor innen 2-5 virkedager (avhengig av hvor i landet du holder til). Sporingsinformasjon sendes alltid til deg dersom du registrerer mobilnummeret ditt eller mailen din ved bestilling i vår nettbutikk. Dermed kan du følge varen underveis. 

NB! Vi kan være midlertidig utsolgt for varer i vår nettbutikk. Vi gjør så godt vi kan for å opplyse om dette i teksten på hvert enkelt produkt.
Dersom det skulle vise seg at varen ikke står som utsolgt skal du få beskjed via mail fra kundeservice hos oss. Da får du valget om å annullere kjøpet eller eventuelt vente til varen er på lager hos oss. 


Ved henting av vare på postkontor har du to ukers frist til å hente pakken din på ditt nærmeste postkontor. Gjør du ikke det vil den bli returnert tilbake til oss. Dette er Postens reglementer. I tillegg, vil du bli fakturert for fraktkostnadene/utgiftene for forsendelsen.

Dersom varen din er skadet under transport ved mottakelse må du melde inn skaden til oss senest 2 virkedager etter pakken er hentet på postkontor eller mottatt på hjemmeadresse. Dette er viktig for at vi skal kunne hjelpe deg å klage til transportør samt få erstattet skadene som har oppstått. Desto lengre tid det tar før en skade blir innmeldt, desto svakere sak får du/vi mot transportselskapet. Vi ber deg derfor ta umiddelbar kontakt med oss samt oversende bilder av skadene som har oppstått til salg@anvema.no 

Betaling

Oppkrav
Hvis du har valgt oppkravsgebyr vil gebyret komme i tillegg til fakturabeløpet.
 
kunder på Svalbard

Posten har innført et eget gebyr på pakker som sendes til Svalbard. Av denne grunn blir hver bestilling belastet med dette gebyret som f.t. er kr 160,- .